واردات بیل مکانیکی از ترکیه و ۱۰ توصیه‌ی مهم درباره‌ی آن

خلاصه مقاله:

به اشتراک گذاشتن:

واردات بیل مکانیکی از ترکیه

واردات بیل مکانیکی از ترکیه و ۱۰ توصیه‌ی مهم درباره‌ی آن

در طی چند سال اخیر ترکیه به‌طور سنتی هم برای اروپا و هم برای آسیا یک شریک تجاری بسیار قوی بوده است. این شراکت دوجانبه به‌گونه‌ای بوده است که موجب تسهیل در شرایط صادرات و واردات از ترکیه شده است. موضوعی که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم در خصوص واردات بیل مکانیکی از ترکیه است. به‌طور کلی در این مقاله به بیان توصیه‌های مهم شرکت بازرگانی ال‌یُل در خصوص بحث واردات از ترکیه در خصوص شرایط و قوانین واردات بیل مکانیکی از ترکیه خواهیم پرداخت، ضمن اینکه در انتهای مقاله مثل همیشه سعی در پاسخ به سوالات متداول در خصوص واردات خواهیم داشت. اگر قصد واردات بیل مکانیکی از ترکیه را دارید، به‌هیچ‌عنوان توصیه‌های مهم سایت ال یل را که در خلال مطلب پیش رو به شما ارائه می‌گردد، از دست ندهید.

سرفصل‌های مقاله:

  • واردات بیل مکانیکی دست دوم از ترکیه
  • شرایط و قوانین واردات بیل مکانیکی از ترکیه
  • ترخیص بیل مکانیکی از ترکیه

 

واردات بیل مکانیکی از ترکیه

واردات بیل مکانیکی دست دوم از ترکیه

با توجه به تورم و شرایط بین‌المللی کنونی ایران، امروزه واردات بیل مکانیکی از ترکیه به‌صورت دست دوم و سایر ماشین‌آلات صنعتی با تقاضای زیادی روبه‌رو شده است. گرچه واردات بیل مکانیکی از ترکیه به‌صورت دست دوم کمی دشوارتر از واردات بیل مکانیکی از ترکیه به‌صورت نو است اما واردات این محصول کاملا به‌صرفه‌تر است، ضمن اینکه واردات این محصول به‌صورت دست دوم با سودآوری بالایی همراه است. یکی از شرایط واردات بیل مکانیکی از ترکیه به‌صورت دست دوم اخذ مجوز است که البته این فقط بخش کوچکی از این موضوع است، توصیه می‌کنیم برای آگاهی کامل از پروسه‌ی واردات بیل مکانیکی از ترکیه به‌صورت دست دوم حتما با مشاوران ال‌یُل ارتباط برقرار نمایید.

واردات بیل مکانیکی از ترکیه

شرایط و قوانین واردات بیل مکانیکی از ترکیه

در اختیار داشتن بارنامه، بیمه‌نامه، برگ خرید محصولات، پرونده‌ی فنی محصول، ارائه‌ی فاکتور پروفرما و غیره تنها بخشی از شرایط و قوانین اولیه برای واردات بیل مکانیکی از ترکیه است. به‌طور کلی واردات از ترکیه دارای قوانین و شرایط مخصوص به خود است که مناسب‌ترین راه برای آگاهی از این قوانین مشاوره و کمک گرفتن از شرکت‌های بازرگانی است.

واردات بیل مکانیکی از ترکیه

معرفی برندهای صاحب‌نظر در قطعات بیل مکانیکی

کاترپیلار

کاترپیلار یک برند و شرکت صنایع سنگین محسوب می‌شود که علاوه‌بر ساخت و فروش قطعات ماشین‌های سنگین اقدام به تولید چکمه و لباس کار نیز می‌کند. این شرکت آمریکایی در سال ۱۹۲۵ توسط شخصی به نام بنجامین هولت تاسیس شد و در زمینه‌ی ساخت موتور دیزلی، ماشین‌آلات کشاورزی و صنعتی، تجهیزات سنگین و غیره فعالیت می‌کند.

کوماتسو

کوماتسو یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که پس از کاترپیلار بخش عمده‌ای از ساخت تجهیزات سنگین، ماشین‌آلات و ژنراتور را در دنیا تامین می‌کند. این شرکت اولین سازه‌ی خود را در سال ۱۹۳۱ ساخت که در واقع یک تراکتور ساده بود و پس از آن تعداد زیادی تانک، بولدوزر و غیره برای ارتش ژاپن ساخت.

هیوندا

هیوندا یک شرکت چندملیتی کره‌ای است که توسط چانگ جو یانگ تاسیس شد. این شرکت پس از تویوتا، فولکس‌واگن و جنرال‌موتور به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی جهان شناخته می‌شود که در صنعت ساخت قطعات بیل مکانیکی و ساخت ماشین‌آلات سنگین نقش دارد. دفتر مرکزی هیوندا امروزه در پایتخت کره‌ی جنوبی و شهر سئول واقع شده است که امروزه دارای شعب زیادی در کشورهایی نظیر آلمان و چک است.

ولوو

شرکت خودروسازی ولوو یک شرکت اتومبیل لوکس سوئدی بود که در سال ۱۹۳۵ اقدام به ساخت انواع کامیون سنگین، ماشین‌آلات کشاورزی، ماشین‌های صنعتی و غیره کرد. جالب است بدانیم کلمه‌ی ولوو در لاتین به معنای "می‌غلتم" است که امروزه بزرگ‌ترین بازارهای فروش را در چین، ایالات متحده‌ی آمریکا، انگلستان، آلمان و غیره دارد که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی به‌عنوان تامین‌کننده باشد.

ترخیص بیل مکانیکی از ترکیه

ترخیص بیل مکانیکی از گمرک در واقع آخرین مرحله است و پس از آن شخص واردکننده قادر به فروش محصولات خود در بازار خواهد بود. اما همه‌چیز به‌سادگی نوشتن این جمله نیست، بلکه برای ترخیص بیل مکانیکی از ترکیه شخص باید نظر بازرس گمرک را جلب کند تا موفق به کسب تاییدیه‌ی بازرس گمرک شود. در کنار این تاییدیه، مدارکی مانند بیمه‌نامه، مشخصات محموله، کارایی محصولات و غیره نیز بسیار حائز اهمیت است.

به‌طور کلی ال‌یُل به شما توصیه می‌کند که طی فرآیند واردات بیل مکانیکی از ترکیه به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  • تمامی قراردادها را به‌صورت کتبی به‌همراه خود داشته باشید.

در اختیار داشتن تمامی اسناد دقیق با نوشتار رسمی می‌تواند زمینه‌ساز تسهیل در روند واردات بیل مکانیکی از ترکیه باشد.

  • ارائه‌ی توافق‌نامه

همراه داشتن توافق‌نامه‌ی کتبی شخص واردکننده با شرکت مربوطه به‌عنوان یکی از ضروری‌ترین مدارک لازم برای واردات بیل مکانیکی از ترکیه محسوب می‌شود. همچنین توافق‌نامه باید شامل مستندات کتبی نظیر قیمت محصولات، تعداد کالاها، مقررات پرداخت و غیره باشد.

  • اقتدار شریک تجاری خود را تایید کنید.

تایید صلاحیت شرکتی که از ابتدا با آن سروکار دارید اهمیت بسیار زیادی دارد، لذا قبل از انعقاد قرارداد تامین، بازهم در خصوص شرایط شرکت و اعتبار آن تحقیق کنید.

  •  اطمینان از پرداخت شما

گرچه اغلب روابط وارداتی در بین ترکیه و ایران موفق بوده است اما نگرانی در جهت پرداخت و دریافت محصول همیشه وجود دارد. از این رو ارتباط با شرکت‌های معتبر و مشورت با شرکت‌های بازرگانی باسابقه و معتبر نظیر ال‌یُل می‌تواند شرایط واردات بیل مکانیکی از ترکیه را برای شخص واردکننده آسان‌تر کند.

  • از مالکیت معنوی خود محافظت کنید.

طبق قوانین مربوط به مالکیت معنوی ترکیه، در صورت وجود شواهدی مبنی بر نقض حقوق مالکیت معنوی، مقامات گمرکی ترکیه می‌توانند مراحل درخواست ترخیص کالا را به درخواست هر متقاضی به حالت تعلیق درآورند؛ که این موضوع می‌تواند تاثیر منفی بر ارزش کالا داشته باشد. پس شخص واردکننده باید در خصوص این موضوع نهایت درایت و دقت را به خرج دهد.

  • منصفانه رقابت کنید.

یک رقابت منصفانه خیلی بهتر از استفاده از شگردهای غیرقانونی مختلف جهت واردات از ترکیه است، چرا که به اصطلاح قدیمی‌ها هیچ‌گاه بار کج به منزل نمی‌رسد.

  • از مناطق آزاد تجاری استفاده کنید.

در ترکیه تعدادی منطقه‌ی آزاد تجاری وجود دارد که امکان واردات را آسان‌تر می‌کند. در عموم مناطق ویژه‌ی ترکیه امکان مداخله‌ی دولت در اقتصاد به حداقل می‌رسد؛ اما این موضوع به‌معنای نقض قوانین مدنی نیست. بلکه خرید محصول از این قسمت‌ها کمی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر از سایر نقاط است.

  • در جریان قوانین مالیاتی و گمرکی باشید.

آگاهی از قوانین واردات از ترکیه یک‌شبه به دست نمی‌آید بلکه لازمه‌ی آن تحقیق و کسب تجربه‌ی چندین ساله یا پشتوانه‌ی محکمی مانند شرکت بازرگانی ال‌یُل است. زمانی که شخص واردکننده کاملا به قوانین مالیاتی آگاهی داشته باشد می‌تواند سریعا محصولات خود را روانه‌ی بازار کند.

  • اجرای حقوق کشور ترکیه

وارد شدن به کشور و خرید محصول زمانی موفق است که شخص واردکننده به تمام حقوق و قوانین واردات از ترکیه احترام بگذارد و آن‌ها را در هنگام واردات پیاده‌سازی نماید تا علاوه‌بر اعتمادسازی، سریع‌تر محصولات را از کشور خارج کند.

  • بیمه کردن محموله‌ی واردشده

خطرات و بلایای زیادی ممکن است محموله‌ی واردات را تهدید کند. از این رو شرکت بازرگانی ال‌یُل پیشنهاد می‌کند برای واردات بیل مکانیکی از ترکیه حتما محموله‌ی خود را بیمه کنید تا در هنگام بروز خطرات احتمالی کمترین ضرر را متحمل شوید.

تعرفه‌ی گمرکی جهت ترخیص بیل مکانیکی

به‌طور حتم تعرفه‌ی گمرکی برای هر محصول وارداتی با محصول دیگر متفاوت است. تعرفه‌ی ترخیص گمرک می‌تواند بسته به میزان ماندن بار در انبار گمرک، سال واردات، وزن بار و غیره متغیر باشد. همچنین هرساله میزان تعرفه‌ی گمرکی می‌تواند افزایش داشته باشد، از این رو بهترین گزینه برای آگاهی از تعرفه‌ی گمرکی بیل مکانیکی تماس با ال‌یُل است.

واردات بیل مکانیکی از ترکیه

نتیجه‌گیری

به‌طور کلی واردات از ترکیه بدون محدودیت و ممنوعیت است. با توجه به عدم محدودیت و نبود قوانین دشوار ترکیه، این کشور می‌تواند یک مقصد عالی برای کسب درآمد باشد؛ اما با تمام این تفاسیر نمی‌توان بی‌گدار به آب زد و لازمه‌ی کسب درآمد بالا آگاهی از شرایط جامعه و میزان تقاضای محصول است. شخص واردکننده باید پیش از اقدام به واردات بیل مکانیکی از ترکیه در مورد میزان تقاضای جامعه تحقیق کند تا بتواند پس از ترخیص در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات خود را بفروشد و به سودآوری برسد. حال از نظر شما واردات بیل مکانیکی از ترکیه به‌صورت دست دوم می‌تواند چه مزایا و معایبی را به‌دنبال داشته باشد؟ لطفا دیدگاه خود را در این زمینه در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا ما نیز بتوانیم از تجربیات شما استفاده نماییم. بسیار خوشحالیم که تا انتهای یکی دیگر از مقالات سایت شرکت بازرگانی ال‌یُل با ما همراه بودید لطفا نظرات و سوالات خود را در خصوص ال‌یُل و مقالات آن با ما به اشتراک بگذارید.

واردات بیل مکانیکی از ترکیه
چه زمانی نیاز به واردات قطعات بیل مکانیکی است؟

نمی‌توان زمان مشخصی را در نظر گرفت اما هر زمان که واردات بیل مکانیکی سخت باشد یا شرکت‌های داخلی، خود در حال ساخت بیل مکانیکی بودند و نیاز به واردات قطعات نو داشتند بهترین زمان برای واردات قطعات بیل مکانیکی است

درآمد هر شخص برای واردات قطعات برند بیل مکانیکی تقریبا چقدر است؟

تاجران بر اساس سرمایه‌ی اولیه، شرکت تامین‌کننده‌ی قطعات بیل مکانیکی، کیفیت محصولات، مدت‌زمان باقی ماندن محموله در گمرک، تجربه‌ی تاجر و غیره دارای درآمد متغیری هستند؛ از این رو نمی‌توان برای آن مبلغ مشخصی را در نظر گرفت اما می‌توان گفت در صورت سنجیده قدم برداشتن می‌شود به سود بالایی

چه زمانی مردم نیاز به واردات بیل مکانیکی از ترکیه دارند؟

هر چه ساخت‌وساز بیشتر شود و شهرها از بافت سنتی خود خارج شوند و به سوی مدرنیته حرکت نمایند، نیاز جامعه به واردات بیل مکانیکی و واردات سایر محصولات مورد نیاز برای ساخت‌وساز نیز بیشتر می‌شود.

سرمایه‌ی اولیه برای واردات بیل مکانیکی از ترکیه چقدر است؟

هر چه شخص واردکننده سرمایه‌ی بیشتری را برای واردات محصولات مورد نظر خود در نظر بگیرد، به‌طور حتم سود بیشتری نیز به دست خواهد آورد اما این موضوع در همه‌ی موارد صدق نمی‌کند، چرا که در صورت عدم آگاهی و برخورداری از تجربه‌ی کافی شخص وارد کننده ممکن است تمام

سودآوری واردات بیل مکانیکی دست دوم بیشتر است یا نو؟

واردات بیل مکانیکی به هر صورت دارای امتیازات مثبت و منفی مخصوص به خود است،  از این رو نمی‌توان با قاطعیت در خصوص این موضوع نظر داد چرا که عواملی همچون سرمایه‌ی اولیه برای واردات، هدف شخص وارد کننده و تقاضای کشور به‌میران بسیار زیادی در این موضوع دخیل هستند؛

درباره این مقاله:

آینده برای شماست

پخش ویدیو

بمون اینجا

بیشتر با ما باش

فروش محصولات رزین تناک توسط شرکت الیول: یک گزینه برتر برای قطعه سازان خودرو در ایران

واردات و ارائه محصولات رزین تناک توسط شرکت الیول نه تنها به بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید در صنعت قطعه سازی خودرو کمک کرده است، بلکه با تغییر نگرش‌های نادرست و ارائه اطلاعات صحیح به جامعه، به افزایش شفافیت و اعتماد در این صنعت نیز انجامیده است. شرکت الیول متعهد به ادامه این مسیر با ارائه محصولات و خدمات برتر به مشتریان خود است.

راهکارهای نوین کسب‌وکار : معرفی شرکت مجازی در ترکیه

در عصر کنونی، با چالش‌های اقتصادی و هزینه‌های بالای تأسیس و نگهداری شرکت در کشورهایی مانند ترکیه، کسب‌وکارهای نوپا و متوسط به دنبال راهکارهای کارآمد و مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند. شرکت ما، با ارائه خدمات نوآورانه، فرصتی منحصربه‌فرد را برای راه‌اندازی و اداره یک حضور کسب‌وکاری قدرتمند در ترکیه بدون نیاز به سرمایه‌گذاری‌های سنگین فراهم می‌آورد. ما همه جوانب کسب‌وکار شما را پوشش می‌دهیم. استفاده از خدمات شرکت مجازی ما، کاهش هزینه‌ها، انعطاف‌پذیری بالا و سهولت در انجام معاملات را تضمین می‌کند، ایده‌آل برای کسب‌وکارهایی که به دنبال گسترش حضور خود در یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین اقتصادهای منطقه هستند.

سال در صادرات و واردات در کنار شماییم …

شرکت بین المللی ال واردکننده تخصصی مواد شیمیایی, مواد پلیمری, مواد بسته بندی و مواد غذایی

فردای ایران فردای ماست