***توجه : هولدینگ بین المللی ال یُل نه در حال حاضر و نه در آینده قصد فروش هیچ ملکی را ندارد***

خرید ملک در ترکیه ۲۰۲۱ [ + ۱۰ نکته کاربردی هنگام خرید خانه در ترکیه ]

این روزها موضوع خرید ملک در ترکیه یکی از بحث‌های داغ در بین مردم ایران است. عده‌ای به دنبال خرید خانه ارزان در ترکیه هستند. عده‌ای می‌خواهند که در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند. بعضی‌ها به دنبال خرید ملک تجاری در ترکیه هستند و عده‌ای هم به دنبال خرید ملک در ترکیه با کمترین قیمت می‌گردند. در این بین اما بعضی از این افراد می‌خواهند با خرید ملک در ترکیه شهروند ترکیه محسوب شوند و پاسپورت این کشور را دریافت کنند. در ادامه این مقاله خرید ملک در ترکیه را بررسی خواهیم کرد و قیمت‌های حدودی ملک در ترکیه را به شما خواهیم گفت. این را بدانید که با توجه به قیمت بسیار بالای ملک در کشور ما، سرمایه گذاری در ترکیه و خرید ملک در ترکیه بسیار هوشمندانه است. هیچ گاه فراموش نکنید که حتماً ملکی را خریداری کنید که سند دارد.

اگر سوالی در خصوص خرید ملک در ترکیه دارید همین حالا فرم زیر را پرکنید.

خرید ملک در ترکیه

روش خرید ملک در ترکیه برای دریافت پاسپورت ترکیه و شهروند این کشور محسوب شدن، یکی از بهترین و ایده‌آل ترین روش‌های سرمایه گذاری است. شما با خرید ملک در ترکیه در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ با خرید ملک در ترکیه هم پاسپورت این کشور را اخذ می‌کنید و هم سرمایه گذاری بسیار مطلوبی می‌کنید؛ این ملک می‌تواند مسکونی و یا تجاری باشد. از مهم‌ترین مزایای دریافت پاسپورت کشور ترکیه این است که می‌توانید بدون نیاز به ویزا به کشورهای زیادی سفر کنید. اگر چه اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک در ترکیه شرایط خاص خود را نیز دارد. ال یل با داشتن کادر متخصص در امور واردات، ترخیص و گمرک به شما بهترین راهکارها را پیشنهاد می‌دهد.

 

خرید خانه در ترکیه

برای ما ایرانی‌ها داشتن پاسپورت کشوری مانند ترکیه مهم و حائز اهمیت است پس می‌توانیم با خرید خانه در ترکیه پاسپورت این کشور را دریافت کنیم. فرقی نمی‌کند که قصد خرید خانه در کدام شهر از ترکیه را دارید. مهم این است که با خرید ملک در ترکیه می‌توانید شهروند این کشور محسوب شوید. می‌دانید که سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه روند صعودی بسیار خوبی دارد؟ از افزایش قیمت خرید ملک در ترکیه ۲۰۲۱ نسبت به قیمت خرید ملک در ترکیه ۲۰۲۰ با خبر هستید؟ در طی چند سال اخیر در کشور ترکیه به دلیل توریستی بودن، روند خرید ملک در ترکیه افزایشی بوده است. ملک در ترکیه برای خرید، سرمایه گذاری بسیار خوب و بدون دردسر و هوشمندانه‌ای است زیرا بازار خرید ملک در ترکیه داغ است و قیمت ملک در ترکیه رو به افزایش است.

 

خرید آپارتمان در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه موقعیت مناسب و مطلوبی است. قیمت ملک در ترکیه بستگی به موقعیت مکانی و نوع ملک دارد. به ترکیه سفر کنید. شما می‌توانید با حدود ۲۵۰ هزار دلار آپارتمانی مناسب و زیبا در استانبول خریداری کنید و اقامت کشور ترکیه را اخذ کنید. بعد از خرید ملک در ترکیه به اداره مهاجرت این کشور می‌روید و مصاحبه انجام می‌دهید. شما می‌توانید بعد از گذشت مدتی از خرید آپارتمان پاسپورت کشور ترکیه و تابعیت جدید خود را دریافت کنید. باید در نظر داشته باشید که تا سه سال اجازه‌ی‌ فروش ملک خود را نخواهید داشت. ال یل با حضور چهل ساله‌ی فعال در بازارهای بین‌المللی در صادرات و واردات از دغدغه‌های بازرگانی شما آگاه است و در تمامی مراحل در کنار شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید : خرید ملک در ترکیه بهتر است یا گرجستان ؟

 قیمت ملک در ترکیه

ابتدا باید بدانید که قیمت خرید ملک در ترکیه در نواحی مختلف، متفاوت است. این را نیز در نظر داشته باشید که قرار نیست شما فقط هزینه خرید ملک در ترکیه را بپردازید بلکه شما باید هزینه‌هایی مانند هزینه‌ی وکیل، هزینه‌ی مالیات‌، هزینه‌ی انتقال سند‌، هزینه‌ی کمیسیون بنگاه، هزینه‌ی دفتر ثبت اسناد برای انتقال سند، هزینه‌ی محضری کردن پاسپورت را نیز در نظر بگیرید. در سال‌های اخیر خرید ملک در شهرهای استانبول‌، ازمیر‌، آنتالیا‌، آنکارا و دنیزلی بسیار مرسوم شده است. قیمت ملک در تمام این شهرها متفاوت است. به عنوان مثال قیمت ملک آنتالیا بیشتر از قیمت ملک در آنکارا یا دنیزلی است. پس نتیجه می‌گیریم قیمت ملک در ترکیه بستگی به عواملی مثل نوع ملک مورد نظر، فاصله از دریا، زیر ساخت ملک و معیارهای دیگری دارد. شرکت ال یل برای هرگونه راهنمایی در زمینه خرید ملک در ترکیه در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

 

خرید خانه ارزان در ترکیه

برای خرید ملک در ترکیه باید بدانید که شما می‌توانید با حدود ۷۰۰ میلیون تومان هم در ترکیه خانه بخرید. با این مبلغ حتی در شهرهایی مانند استانبول قادر به خرید ملک در ترکیه هستید البته نه در بهترین نقطه‌ی شهر؛ بلکه در مناطق پایین و متوسط می‌توانید صاحب خانه‌ای در ترکیه شوید. استانبول به دلیل توریستی بودن، بالاترین نرخ خانه را در ترکیه دارد. خرید ملک در ترکیه برای هر متر مربع در ۲۰۲۱ در شهر استانبول حدود ۴۵۰۰ لیر برآورد شده است. این قیمت در ازمیر حدود ۳۵۰۰ لیر می‌باشد. قیمت خانه در استانبول از ۳۰۰ هزار لیر آغاز می‌شود. استانبول پر رونق‌ترین شهر در خرید ملک در ترکیه است. بازار سرمایه گذاری در استانبول نیز از شهرهای دیگر بهتر است. خدمات واردات به ایران و واردات از ترکیه را به شرکت ال یل بسپارید. اطمینان بخشیدن به شما مهم‌ترین هدف ال یل است.

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک تجاری در ترکیه

خرید ملک در ترکیه از نوع تجاری نیز بسیار هوشمندانه است. کسانی که هدفشان در خرید ملک تجاری در ترکیه اخذ شهروندی ترکیه است، باید بدانند که این نوع سرمایه گذاری بسیار عالی و ایده‌آل است. در مورد خرید ملک تجاری در ترکیه نیز آگاه باشید که مانند خرید خانه در ترکیه تا پس از گذشت سه سال اجازه‌ی فروش ملک تجاری خود را ندارید. البته این‌گونه مطمئن خواهید بود که بعد از سه سال سرمایه شما رشد خواهد کرد. خرید ملک در ترکیه به ویژه خرید ملک تجاری در ترکیه و مخصوصاً در شهر استانبول بسیار هوشمندانه است زیرا با برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌ها این شهر روزی به یکی از مراکز تجاری قدرت‌مند در جهان تبدیل خواهد شد. شما دوستان گرامی اگر تاجر و یا تولیدکننده هستید می‌توانید با تماس با شرکت ال یل در زمان و هزینه‌ی خود صرفه جویی کنید و محصولات مورد نظر خود را به ما بسپارید تا با آسودگی خیال امور مربوط به حمل و ترخیص آن را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید : مقایسه خرید ملک در دبی و ترکیه ; کدام کشور بهتر است ؟

خرید ملک در روستاهای ترکیه

شما می‌توانید با خرید ملک در روستاهای ترکیه، صاحب خانه ترکیه شوید. همان طور که می‌دانید قیمت خرید ملک در روستاهای ترکیه بسیار مناسب است. اگر چه شما با خرید ملک در روستاهای ترکیه از بعضی از امکانات محروم می‌شوید اما بی شک خانه‌های روستایی قیمت بسیار مناسبی دارند و شما با خرید این نوع خانه‌ها می‌توانید خانه‌ای در ترکیه خریداری کنید.

 

قیمت خانه ویلایی در ترکیه

اگر علاقه‌مند به خرید ملک در ترکیه هستید، خرید خانه ویلایی و ویلا در ترکیه پیشنهاد می‌‌شود. قیمت خانه ویلایی در ترکیه نیز متغیر است و بستگی به شهر و منطقه‌ی آن دارد. اگر بخواهیم شهر استانبول را در نظر بگیریم، باید گفت شما با حدود ۴۰۰ هزار لیر می‌توانید ویلا بخرید. اگر به دنبال خانه ویلایی لوکس و لاکچری برای خرید هستید، شما می‌توانید با ۸۰۰ هزار لیر ویلایی لوکس در استانبول خریداری کنید؛ به عنوان مثلا این قیمت برای منطقه‌ی بشیکتاش صدق می‌کند. اما اگر بودجه‌ی کمتری دارید، منطقه بیوک چکمجه برای خرید خانه ویلایی مناسب‌تر است.

 

خرید ملک در ترکیه با کمترین قیمت

اگر علاقه‌مند به خرید ملک در ترکیه با کمترین قیمت هستید باید بگوییم که خرید ملک در ترکیه می‌تواند خرید یک سوئیت باشد. شما می‌توانید با حدود ۱۵۰ هزار لیر یک سوئیت در این کشور خریداری کنید. پیش‌خرید کردن ملک نیز راهی دیگر برای خرید ملک در ترکیه و صاحب خانه شدن در این کشور است. برای خرید ملک در ترکیه با کمترین قیمت می‌توانید نقاط پایین شهر بروید و در آنجا خانه انتخاب کنید. خانه‌های روستایی نیز قیمت بسیار مناسبی دارند. برای خرید ملک در ترکیه با پایین‌ترین قیمت، شهرهای بزرگ و پر رفت و آمد را انتخاب نکنید. حتماً به فروشگاه ال یل در سایت رسمی شرکت ال یل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ال یل تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : صفر تا صد واردات چمدانی ( مخصوصا واردات چمدانی از ترکیه )

خرید ملک در ترکیه بهتر است یا گرجستان

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید چند موضوع را در نظر بگیرید تا متوجه شوید خرید ملک در ترکیه بهتر است یا خرید ملک در گرجستان. در حالت کلی قیمت خرید ملک در ترکیه را با قیمت خرید ملک در گرجستان مقایسه کنید. باید شهرهای قابل سکونت این دو کشور را بررسی کنید. اگر به خرید خانه در ترکیه به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه می‌کنید این را بدانید که خرید ملک در ترکیه در این سال‌ها بهتر است زیرا در سال‌های اخیر قیمت خرید ملک در ترکیه در حال افزایش بوده است و این روند افزایشی خرید ملک در ترکیه همچنان ادامه دارد. این در صورتی است که قیمت ملک در گرجستان روند صعودی را طی نمی‌کند و تقریباً ساکن است. پس نتیجه می‌گیریم خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری بسیار مناسب‌تری نسبت به خرید ملک در گرجستان است. شرکت ال یل اجناس و کالاهای مورد نیاز شما بازرگانان گرامی را از اقصی نقاط جهان خریداری می‌کند. با ما تماس بگیرید. ال یل شما را در مسیر واردات از ترکیه یاری خواهد کرد.

منطقه ایرانی نشین استانبول کجاست؟

بسیاری از هموطنان ایرانی در منطقه اسنیورت بیلیکدوزو مخصوصا خیابان ناظم حکمت اقامت دارند که از میدان تکسیم حدودا 35 کیلومتر می باشد.

مناطق استانبول را چطور بشناسم ؟

در مقالات بعدی مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت.

من حوصله کارهای اداری را ندارم آیا بعد از انتخاب خانه می توانم وکالت بدم کسی برایم انجام دهد؟

بله, شما با هزینه ای بسیار کم می توانید این کارها را به وکیل بسپارید و همه چیز را آماده تحویل بگیرید.

آیا در ترکیه سند یا همان تاپو می تواند به چندین نفر فروخته شود؟

به هیچ عنوان, شما در زمان خرید ملک در ترکیه به محض مراجعه به اولین اداره دولتی مربوطه اکسپرتیز به نام شما صادر و تاپو در اینترنت قابل مشاهده می باشد.

آیا ما باید تمام قوانین ادارات مربوطه با خرید ملک در ترکیه را بدانیم؟

خیر, پروسه خرید ملک در ترکیه جزو آسانترین کارها می باشد که با مشاوره از اول تا آخر آن را می توانید طی 1 یا 2 روز کاری حل نمایید.

آیا خودمان می توانیم حساب برای خرید ملک باز کنیم؟

بله, در حال حاضر بدون هیچ مشکلی فقط با پاسپورت در زراعت بانک می توانید حساب افتتاح نمایید.

برای خرید ملک توسط خودمان حتما باید زبان ترکی بلد باشیم؟

خیر, هیچ نیازی به آشنایی شما با زبان ترکی نمی باشد و تمامی کارها زیر نظر مترجم قسم خورده انجام می گردد.

آیا شرکت شما خدمات فروش ملک دارد؟

خیر, هولدینگ ال یُل به هیچ عنوان در فروش ملک فعالیت ندارد ولی با توجه به تماس های مکرر جهت راهنمایی و مشاوره جهت آگاه سازی هموطنان زمان محدودی اختصاص داده است.