شیوه‌ی واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه چگونه است؟

خلاصه مقاله:

به اشتراک گذاشتن:

واردات مواد شیمیایی از ترکیه

شیوه‌ی واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه چگونه است؟

امروزه کشور ترکیه به یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان سموم کشاورزی در سطح خاورمیانه و اتحادیه‌ی اروپا تبدیل شده است. گرچه اغلب سموم کشاورزی عوارض زیادی برای خاک، گیاه و بدن انسان دارند اما نبود آفت‌کش شرایط را برای کشاورز و پرورش‌دهندگان محصولات کشاورزی مختلف دشوار می‌کند. از این رو بهترین راهکار برای رهایی از مضرات سموم کشاورزی و تاثیر آن‌ها بر کیفیت محصولات کشاورزی، انتخاب سمومی با کمترین عوارض ممکن است. در گذشته همواره خرید سموم کشاورزی از برندهای ایرانی یا خارجی برای کشاورزان یک چالش اساسی بوده است؛ اما در چند دهه‌ی اخیر کیفیت و بازدهی بالای واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه سبب شده است تا عموم کشاورزان مشتاق به خرید از برندهای ترکیه‌ای باشند؛ که این اتفاق می‌تواند برای واردکننده‌ها و تجار یک امر خوشایند باشد. در این مقاله قصد داریم در خصوص واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه بحث و اطلاعات بیشتری کسب کنیم، پس تا پایان این مطلب با سایت ال یل همراه باشید.

سرفصل‌های مقاله:

  • واردات سموم کشاورزی از ترکیه به ایران
  • انواع سموم کشاورزی کشور ترکیه
  • سموم کشاورزی ترکیه در ایران چگونه به فروش می‌رسد؟
  • نمایشگاه محصولات کشاورزی ترکیه
  • قیمت سموم کشاورزی در کشور ترکیه

 

واردات مواد شیمیایی از ترکیه

واردات سموم کشاورزی از ترکیه به ایران

واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه یکی دیگر از پیشنهادهای مناسب وارداتی جهت رفع نیاز کشور در این زمینه است که در صورت انجام اقدامات هوشمندانه، برخورداری از پشتوانه‌ای محکم و تخصیص بودجه‌ی کافی می‌تواند عملی بسیار سودمند برای تجار باشد. همان‌طور که می‌دانیم به‌طور کلی دفع آفات از چالش‌های هر کشاورز به‌منظور ارائه‌ی محصولی با کیفیت مناسب است. از این رو خرید یک سم و آفت‌کش خوب و باکیفیت می‌تواند یک معامله‌ی دو سر برد باشد زیرا هم کشاورز با وجود آفت‌کش‌ها خیالش بابت کشت محصول آسوده می‌شود و هم تاجر با واردات از ترکیه مبلغ قابل توجهی به‌عنوان سود به دست می‌آورد. واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه کمی پیچیده‌تر از سایر محصولاتی است که از ترکیه وارد می‌شود زیرا برای واردات این محصول از ترکیه گواهی بهره‌برداری، نامه‌ی ثبت سفارش، نامه‌ق مسئول مالی و مدارکی از این دست لازم است که بهترین راهی که ما می‌توانیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در خصوص این موضوع به شما توصیه نماییم، ارتباط با شرکت بازرگانی ال‌یُل است.

تقریبا یک‌سوم از کل سطح ایران برای استفاده به‌عنوان زمین‌های زراعی مناسب است. از طرفی حدود ۹۲٪ از محصولات کشت‌شده در ایران و همچنین سمومی که برای کشت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد نیاز به آب دارند که این موضوع با توجه به ذخایر آبی کشور ممکن است کمی مشکل‌ساز باشد. وجود آب کافی از این رو اهمیت دارد که یکی از راه‌های جذب سموم کشاورزی ترکیب آن با آب یا اثرگذاری آن در هنگام آبیاری است. با توجه به این مطالب و اهمیت دسترسی به سموم کشاورزی اثرگذار و نیاز کشور در این زمینه، امروزه واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه بسیار کمک‌کننده است. بر اساس آخرین برآوردها حجم تجارت ترکیه و ایران از صادرات و واردات از ترکیه در سال ۲۰۱۹ حدودا ۲۱۰۵ میلیارد دلار بوده است که بخش عظیمی از آن مربوط به واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه، واردات قطعات خودرو از ترکیه و غیره است. واردات از ترکیه نیاز به تجربه و آگاهی نسبتا بالایی دارد که می‌تواند از طریق روش آزمون‌وخطا و اعتماد به یک شرکت بازرگانی باسابقه شکل بگیرد و چه شرکتی بهتر از شرکت بازرگانی ال‌یُل که با سابقه‌ی چندساله‌ی خود انجام واردات از ترکیه را به‌صورت موفقیت‌آمیز و متناسب با شرایط جامعه تضمین می‌کند.

واردات مواد شیمیایی از ترکیه

انواع سموم کشاورزی کشور ترکیه

سموم کشاورزی بر اساس ساختار خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که هرکدام متناسب با شرایط و دستور تهیه و استفاده‌ی خود می‌توانند برای کشاورز موثر و برای حفظ کیفیت محصولات مفید باشند. جدول زیر برای آگاهی شما مخاطب گرامیِ سایت ال‌یُل در خصوص انواع سموم کشاورزی کشور ترکیه طراحی شده است. توصیه می‌کنیم این جدول را با دقت مطالعه کنید و پس از تحقیق کامل نیاز کشور را در حوزه‌ی واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه بیابید.

ردیف

نام سم

کاربرد/ خاصیت

1

بیوژیکی

قارچ‌کش و علف‌کش/قابل‌تجزیه توسط باکتری‌های مفید و ماندگاری بالا

2

شیمیایی

قارچ‌کش و لاروکش/ اثرگذاری سریع و آلوده‌سازی محیط زیست

3

ارگانوفسفات

حشره‌کش/ اثرگذاری سریع و ماندگاری بالا و آلوده‌سازی محیط زیست

4

کاربامات

حشره‌کش/ اثرگذاری سریع و ماندگاری بالا و آلوده‌سازی محیط‌زیست

5

ارگانوکلر

لاروکش/ اثرگذاری سریع و آلوده‌کننده‌ی شدید آب‌های زیرزمینی

6

پیرتروئید

علف‌کش/ مناسب برای گل‌های زینتی

7

سولفونیل اوره

علف‌کش/ ماندگاری متوسط و آلوده‌سازی خاک

با توجه به رشد حشرات موذی، جوندگان، باکتری‌های هتروتروف و غیره در کشورمان، بر اساس آمارها و برآوردها هرساله ایران ۵۰٪ حشره‌کش، ۱۸٪ علف‌کش، ۵۰٪ لاروکش، ۱۸٪ قارچ‌کش، ۲٪ جونده‌کش، ۷٪ روغن و ۴٪ از سموم دیگر را بسته به نیاز کشور و میزان تقاضا از کشور ترکیه وارد می‌کند.

سموم کشاورزی ترکیه در ایران چگونه به فروش می‌رسد؟

پس از واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه و ترخیص از گمرک مهم‌ترین کار ارائه و توزیع صحیح محصول در بازار فروش است. در واقع این نیاز هر منطقه از ایران است که سم مورد نیاز را درخواست می‌کند. برای مثال شمال ایران به علت شرایط اقلیمی خود نیاز به میزان بالایی سم علف‌کش دارد اما مناطق جنوب غربی کشور نیاز زیادی به سم حشره‌کش و لاروکش‌ دارند. از این رو بهترین راه مذاکره با شرکت بازرگانی ال‌یُل است که مطابق با تجربه‌ی چندساله و کارنامه‌ی درخشان خود نیاز هر منطقه از ایران را در خصوص واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه به‌خوبی می‌داند.

نمایشگاه محصولات کشاورزی ترکیه

هرساله تعداد زیادی نمایشگاه در کشور ترکیه برگزار می‌شود که یکی از خاص‌ترین نمایشگاه‌های این کشور نمایشگاه محصولات کشاورزی است. بر اساس آخرین تحقیقات در تاریخ ۳ آذر سال ۱۴۰۰ در شهر آنتالیا در کشور ترکیه نمایشگاهی با عنوان محصولات کشاورزی برپا می‌شود که در این نمایشگاه علاوه‌بر به نمایش گذاشتن محصولات کشاورزی، محصولاتی مانند بذر کشت، انواع سموم کشاورزی، ماشین‌آلات، تجهیزات کشاورزی و غیره نیز به فروش می‌رسد.

واردات مواد شیمیایی از ترکیه

قیمت سموم کشاورزی در کشور ترکیه

قیمت سموم کشاورزی در ترکیه بسته به قیمت دلار و یورو متغیر است از این رو نمی‌توان برای آن قیمت مصوبی را در نظر گرفت؛ اما شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید برای آگاهی کامل در خصوص قیمت دقیق انواع سموم کشاورزی در هر روز و ساعتی و نیز محاسبه‌ی میزان سودآوری آن با شرکت بازرگانی ال‌یُل مشورت نمایید.

نتیجه‌گیری

صادرات سموم کشاورزی در کشور ترکیه به‌منظور دفع آفات کشاورزی در طی دهه‌س گذشته ۵۷٪ افزایش یافته است که این میزان می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور ترکیه داشته باشد و در مقابل صنعت کشاورزی کشور ایران را نیز قوت بخشد. با تمام این تفاسیر نخستین رکن واردات از ترکیه برای کشور ایران، نیاز و تقاضای موجود در این حوزه است. این افزایش تقاضا و نیاز کشور است که بستر واردات سموم کشاورزی از ترکیه را فراهم کرده است که توجه به این موضوع می‌تواند برای شخص واردکننده بسیار سودمند باشد، مشروط‌بر اینکه شرکت بازرگانی خوب و باسابقه‌ای را برای همراهی در این راه انتخاب کند. بسیار خرسندیم که تا انتهای یکی دیگر از مقالات سایت ال‌یُل با همراه بودید، بسیار خوشحال می‌شویم که تجربیات خود را در خصوص واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه و دیدگاه خود را در خصوص مزایا و معایب واردات سموم کشاورزی در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید؛ منتظر نظرات پرمهر شما هستیم.

مدارک و شرایط واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه چیست؟

برای واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه مدارک و اسنادی نظیر گواهی مکتوب از وزارت غذا، کشاورزی و دام نیاز است. همچنین عموم سموم کشاورزی قبل از واردات باید توسط آزمایشگاه‌های داخلی آنالیز شوند. گواهی کنترل، نامه‌ی انطباق از آژانس اتمی، گواهی ترخیص از گمرک، فاکتور، گواهی تسویه‌ی هزینه‌ی حمل‌ونقل،

سود سالانه‌ی هر تاجر از واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه تقریبا چقدر است؟

میزان سود سالانه‌ی هر تاجر بسته مشابه واردات هر محصول دیگری، به معیارهای مختلفی نظیر مدت‌زمان باقی ماندن محموله در گمرک، سرمایه‌ی اولیه، نیاز کشور، رشد تقاضا و غیره متغیر است. این برآورد ممکن است برای بازرگانان مختلف بسته به عوامل گفته‌شده متغیر باشد اما به‌طور معمول هر تاجر از

کاربرد واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه چیست؟

پاسخ این سوال با کمی درایت و تفکر به دست می‌آید. محصولات یک کشاورز زمانی به فروش می‌رسد که عاری از هرگونه آفت‌زدگی باشد، ضمن اینکه برخی آفات می‌توانند در انسان‌ها موجب مسمومیت شوند؛ از این رو واردات سموم کشاورزی از کشور ترکیه مطابق با نیاز جامعه می‌تواند موجب توزیع

درباره این مقاله:

آینده برای شماست

پخش ویدیو

بمون اینجا

بیشتر با ما باش

فروش محصولات رزین تناک توسط شرکت الیول: یک گزینه برتر برای قطعه سازان خودرو در ایران

واردات و ارائه محصولات رزین تناک توسط شرکت الیول نه تنها به بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید در صنعت قطعه سازی خودرو کمک کرده است، بلکه با تغییر نگرش‌های نادرست و ارائه اطلاعات صحیح به جامعه، به افزایش شفافیت و اعتماد در این صنعت نیز انجامیده است. شرکت الیول متعهد به ادامه این مسیر با ارائه محصولات و خدمات برتر به مشتریان خود است.

راهکارهای نوین کسب‌وکار : معرفی شرکت مجازی در ترکیه

در عصر کنونی، با چالش‌های اقتصادی و هزینه‌های بالای تأسیس و نگهداری شرکت در کشورهایی مانند ترکیه، کسب‌وکارهای نوپا و متوسط به دنبال راهکارهای کارآمد و مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند. شرکت ما، با ارائه خدمات نوآورانه، فرصتی منحصربه‌فرد را برای راه‌اندازی و اداره یک حضور کسب‌وکاری قدرتمند در ترکیه بدون نیاز به سرمایه‌گذاری‌های سنگین فراهم می‌آورد. ما همه جوانب کسب‌وکار شما را پوشش می‌دهیم. استفاده از خدمات شرکت مجازی ما، کاهش هزینه‌ها، انعطاف‌پذیری بالا و سهولت در انجام معاملات را تضمین می‌کند، ایده‌آل برای کسب‌وکارهایی که به دنبال گسترش حضور خود در یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین اقتصادهای منطقه هستند.

سال در صادرات و واردات در کنار شماییم …

شرکت بین المللی ال واردکننده تخصصی مواد شیمیایی, مواد پلیمری, مواد بسته بندی و مواد غذایی

فردای ایران فردای ماست