واردات کاغذ دیواری از ترکیه؛ هر آنچه که برای واردات کاغذ دیواری از ترکیه باید بدانید

خلاصه مقاله:

به اشتراک گذاشتن:

واردات کاغذ دیواری از ترکیه

واردات کاغذ دیواری از ترکیه؛ هر آنچه که برای واردات کاغذ دیواری از ترکیه باید بدانید

با گذشت زمان، ابزار، وسایل و هرچه که امروزه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، جایگزین‌هایی پیدا کرده اند که علاوه بر دارا بودن تنوع بالا، دست ما را در انتخاب نیز باز گذاشته اند. در گذشته نیز دیوارها را با استفاده از انواع رنگ‌ها، رنگ می‌کردند. در آن شرایط ظاهر دیوار فقط می‌توانست یک طرح یک دست از لحاظ رنگ داشته باشد. اما امروزه با روی کار آمدن کاغذهای دیواری می‌توان طرح‌ها و رنگ‌های مدرن‌تر، زیباتر و با تنوع بالاتر را برای دیوارها استفاده کرد. در ادامه به بررسی کاغذهای دیواری و واردات آن‌ها توسط مجموعه ال یل می‌پردازیم.

سرفصل‌های مقاله:

  • انواع کاغذ دیواری‌های وارداتی از ترکیه
  • انواع کاغذ دیواری‌های وارداتی از ترکیه از نظر طرح و رنگ
  • بررسی قیمت کاغذ دیواری‌های وارداتی از ترکیه
  • آیا کاغذ دیواری‌های وارداتی از کشور ترکیه برای دکوراسیون ایرانی مناسب است؟
  • تعرفه گمرکی ترخیص کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری‌های وارداتی از ترکیه

کاغذ دیواری‌ها لایه‌‌هایی هستند که با قرار گرفتن بر روی لایه تخت بیرون دیوار نمایی دلخواه و متنوع را برای مکان ها پدید می‌آورند. کاغذهای دیواری به شکل کلی امروزه در بیشتر منازل، ادارات و ... به عنوان جایگزینی برای انواع رنگ روی دیوار‌ها استفاده می‌شوند، همچنین کاغذ دیواری در طرح‌ها و انواع مختلفی یافت می‌شوند. قبل از بررسی انواع کاغذ دیواری باید گفت که ایران خود نیز بخشی از کاغذ دیواری‌های موجود در بازار را تولید می‌کند. با این حال برای تقویت بازار و افزایش تنوع بر اساس سلایق مختلف، وارداتی نیز از کشور‌هایی نظیر ترکیه و چین صوت می‌گیرد. واردات از ترکیه به ایران همواره سهم عظیمی در بازار ایران داشته و واردات کاغذ دیواری از ترکیه نیز آن‌را شامل می‌شود. کاغذ دیواری وارد شده از ترکیه به شکل کلی به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند :

  • کاغذ دیواری قابل شست و شو: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کاغذ دیواری که به هنگام خرید نیز به آن توجه ویژه‌ای می‌شود، قابل شست و شو بودن آن است. این قابلیت در میان کاغذ دیواری‌های وارد شده از ترکیه نیز یافت می‌شود.
    قابل شست و شو بودن کاغذ دیواری نیز از سه سطح تشکیل شده است که سطح یک کم‌ترین و سطح سه بیشترین قابلیت شست و شو را داراست.
    علت قابل شست و شو بودن این کاغذها نیز وجود لایه‌های نازک PVC است که مانع رسیدن رطوبت و آب به بافت اصلی کاغذ دیواری می‌شود. به نسبت سطح کاغذ دیواری نیز می‌توان شست و شو را انجام داد. به شکل خلاصه نیز می‌توان گفت این نوع کاغذ دیواری اکثرا ضد خش نیز بوده و می‌توان به راحتی با آب و شوینده ملایم آن را پاک و تمیز ساخت.

     

کاغذ دیواری غیرقابل شست و شو: کاغذ دیواری‌های غیرقابل شست و شو لایه محافظ PVC را دارا نمی‌باشد و شست و شوی آن تقریبا غیرممکن و یا با ریسک است. برای تمیز کردن این نوع از کاغذ دیواری‌ها بیشتر از روش گرد گیری و استفاده از دستمال با رطوبت خیلی کم استفاده می‌شود. اگر رطوبت استفاده شده به هنگام تمیز کردن زیاد باشن لایه‌های کاغذ دیواری آسیب دیده و از دیوار جدا خواهند شد. همچنین استفاده از سیم ظرفشویی و وسایل مانند آن که تیز هستند برای پاک کردن این نوع کاغذ دیواری اصلا مناسب نمی‌باشند. چرا که این نوع ضد خش نبوده و باعث پارگی و خراب شدن آن می‌گردد.

واردات کاغذ دیواری از ترکیه

انواع کاغذ دیواری‌های وارداتی از ترکیه از نظر طرح و رنگ

از لحاظ طرح و رنگ، می‌توان گفت کاغذ دیواری‌هایی که از ترکیه وارد می‌شوند، به رنگ بندی های زیادی مزین بوده و تنوع کافی دارند. برای تقسیم بندی کاغذ دیواری‌های ترک بر اساس طرح نیز، کاغذهای دیواری به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

  • کاغذ دیواری معمولی: دسته کاغذ دیواری‌های رایج که غیرقابل شست و شو بوده و بافتی ساده و معمولی دارند. همچنین ضد خش نیز نیستند.
  • کاغذ دیواری قابل شست و شو با لایه PVC: این نوع از کاغذ دیواری ضد خش و مقاومت در برابر رطوبت در سه سطح است که می‌توان آن را به راحتی تمیز کرد.
  • کاغذ دیواری نانو: این نوع از کاغذ دیواری علاوه بر قابل شست و شو بودن مزایای بیش‌تری هم دارند. آن‌ها ضد حساسیت، ضد دوده و غبار و همچنین ضد آفتاب هستند. پاره نمی‌شوند و به همین دلایل به نسبت بقیه مدل ها دارای قیمت بالایی نیز هستند.
  • کاغذ دیواری بافت دار: این نوع از کاغذ دیواری، دارای بافت‌هایی گوناگون از جنس مخمل پارچه‌ای و یا پلاستیکی است. به همین دلیل قابل شست و شو با مواد شوینده ممکن نیست. این نوع نیز قیمت بالاتری نسبت به کاغذ دیواری معمولی دارد.
  • کاغذ دیواری سه بعدی: از پرطرفدار ترین کاغذ دیواری‌های قابل شست و شو، نوع سه بعدی آن است. این نوع کاغذ دیواری از فاصله سه الی چهار متری هم به شکلی سه بعدی و برجسته دیده می‌شود. این دسته از کاغذ دیواری ها با گذشت زمان طرفداران بسیاری پیدا کرده و در ایران نیز به مراتب دیده می‌شوند.

بررسی قیمت کاغذ دیواری‌های وارداتی از ترکیه

به طور کلی، کاغذ دیواری‌های ترک دارای ویژگی‌هایی هستند که به نسبت آن‌ها قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های داخلی را دارا هستند. از عواملی که در بالاتر بودن قیمت کاغذ دیواری ترک می‌شود می‌توان به:

  • قابل شست و شو بودن اکثر کاغذ دیواری‌های ترک
  • وجود نقش و تنوع بیشتر در انواع کاغذ دیواری‌های ترک
  • ماندگاری طولانی و عمر بالای کاغذ دیواری ترک به نسبت نمونه‌های داخلی
  • خلاقیت بالا و وجود کیفیت رضایت بخش
  • استفاده از چسب‌های مخصوص و متناسب

اشاره کرد. 

به نسبت قیمت بیشتری که اکثر کالاهای ترک که کاغذ دیواری نیز جزوی از آن‌ها است دارند، کیفیت ارائه شده به مشتریان نیز بالا خواهد بود. واردات کاغذ دیواری از ترکیه نیز دارای شرایط گمرکی، حمل و نقل و... است که بر قیمت کاغذ دیواری‌ها تاثیرگذار است.

آیا کاغذ دیواری‌های وارداتی از کشور ترکیه برای دکوراسیون ایرانی مناسب است؟

صنعت نساجی که تولید کاغذ دیواری را نیز شامل می‌شود، در هرکشوری بی ارتباط با فرهنگ و تمدن آن کشور نخواهد بود. ممکن است برخی طرح‌‌ها و مدل‌های کاغذ دیواری‌های ترک مورد پسند دکوراسیون و حتی سلیقه ایرانی نباشند، اما با این وجود آنقدر تنوع کاغذ دیواری‌های وارد شده از کشور ترکیه بالا است که می‌توان موارد مطلوب را میان آن‌ها پیدا کرد.

برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب با محیط شما می‌توانید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • قبل از انتخاب کاغذ دیواری به شلوغی و رنگ وسایل موجود در محیط توجه کنید.
  • بهتر است برای مکان‌هایی که سقف بلندی دارند، از کاغذ دیواری با طرح خط‌های افقی استفاده شود.
  • برای جلوگیری از شلوغی و آزار دید می‌توانید از کاغذ دیواری با طرح‌های کم رنگ استفاده کنید.
  • هماهنگی میان کف‌پوش و ظاهر کاغذ دیواری بسیار مهم است.
  • اگر فردی تنوع طلب هستید و چیدمان و وسایل محیط را مرتب تغییر می‌دهید بهتر است از کاغذ دیواری‌های خلوت‌تر و با رنگ ملایم استفاده شود.

تعرفه گمرکی ترخیص کاغذ دیواری

تعرفه گمرکی ترخیص واردات کاغذ دیواری از ترکیه، با حساب تقریبی درصد حقوق ورودی، دارا بودن استاندارد اجباری و مقدار ارزش افزوده آن، محاسبه می‌شود. البته مقدار تعرفه‌‌ها ممکن است هر ساله تغییر کرده و یا ثابت بماند. در این امر می‌توان از طریق شرکت‌ها و واردکنندگان نظیر مجموعه ال یل مقدار دقیق را جویا شد.

نتیجه گیری:

صنعت نساجی بسیار گسترده است و محصولات زیادی را شامل می‌شود. کاغذ دیواری نیز جزوی از آن بوده و همچنین همواره تحت تاثیر فرهنگ، عقاید و تمدن یک کشور طراحی و تولید می‌شود. کشور ترکیه نیز به تولیدات باکیفیت معروف بوده و همواره محصولات گوناگون و با کیفیتی را تولید و به سرتاسر جهان صادر می‌نماید. مجموعه و برند ال یل با داشتن سابقه درخشان در واردات و عرضه انواع کالاها و همچنین واردات کاغذ دیواری از ترکیه، آماده ارائه اطلاعات و خدمات به هموطنان عزیز می‌باشد.



سوالات متداول

گران بودن قیمت کاغذ دیواری ترک منطقی است؟

باید گفت که جدا از هزینه‌های انتقال و گمرک که عاملی موثر بر افزایش قیمت اند، کاغذ دیواری ترک همواره دارای انواع متنوع و کیفیت بالایی می‌باشد. در نتیجه این قیمت بالا برای یک خدمات باکیفیت منطقی می‌باشد.

ادامه مطلب
بهترین تولید کننده و صادر کننده کاغذ دیواری کدام کشور است؟

با این‌ که در ایران از کشورهای گوناگون و تولید داخل نیز انواع و نمونه‌های متعددی از کاغذ دیواری و خدمات آن یافت می‌شود، با این حال ترکیه همچنان از لحاظ کیفیت و تنوع از بقیه بهتر عمل کرده است. همچنین میزان فروش کاغذ دیواری ترک نیز به نسبت سایرین

ادامه مطلب
به جز ترکیه، چه کشورهای دیگری تولیدات و صادرات خوبی در زمینه کاغذ دیواری دارند؟

به غیر از کشور خودمان و ترکیه، کشورهای ایتالیا، کره جنوبی، تایلند و آلمان نیز تولیدات و صادرات در زمینه کاغذ دیواری را دارا هستند.

ادامه مطلب
درباره این مقاله:

آینده برای شماست

پخش ویدیو

بمون اینجا

بیشتر با ما باش

فروش محصولات رزین تناک توسط شرکت الیول: یک گزینه برتر برای قطعه سازان خودرو در ایران

واردات و ارائه محصولات رزین تناک توسط شرکت الیول نه تنها به بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید در صنعت قطعه سازی خودرو کمک کرده است، بلکه با تغییر نگرش‌های نادرست و ارائه اطلاعات صحیح به جامعه، به افزایش شفافیت و اعتماد در این صنعت نیز انجامیده است. شرکت الیول متعهد به ادامه این مسیر با ارائه محصولات و خدمات برتر به مشتریان خود است.

راهکارهای نوین کسب‌وکار : معرفی شرکت مجازی در ترکیه

در عصر کنونی، با چالش‌های اقتصادی و هزینه‌های بالای تأسیس و نگهداری شرکت در کشورهایی مانند ترکیه، کسب‌وکارهای نوپا و متوسط به دنبال راهکارهای کارآمد و مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند. شرکت ما، با ارائه خدمات نوآورانه، فرصتی منحصربه‌فرد را برای راه‌اندازی و اداره یک حضور کسب‌وکاری قدرتمند در ترکیه بدون نیاز به سرمایه‌گذاری‌های سنگین فراهم می‌آورد. ما همه جوانب کسب‌وکار شما را پوشش می‌دهیم. استفاده از خدمات شرکت مجازی ما، کاهش هزینه‌ها، انعطاف‌پذیری بالا و سهولت در انجام معاملات را تضمین می‌کند، ایده‌آل برای کسب‌وکارهایی که به دنبال گسترش حضور خود در یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین اقتصادهای منطقه هستند.

سال در صادرات و واردات در کنار شماییم …

شرکت بین المللی ال واردکننده تخصصی مواد شیمیایی, مواد پلیمری, مواد بسته بندی و مواد غذایی

فردای ایران فردای ماست