خرید خانه در ترکیه چند لیر است؟ [ + بررسی 21 تفکر رایج مردم ]

خلاصه مقاله:

به اشتراک گذاشتن:

خرید خانه در ترکیه به لیر

خرید خانه در ترکیه چند لیر است؟ [ + بررسی 21 تفکر رایج مردم ]

این روزها بازار خرید خانه در ترکیه داغ است. مردم سرمایه خود را به شهرهای مختلف کشور ترکیه می‌برند؛ خانه و یا هر ملک دیگری خریداری می‌کنند. با این کار هم قیمت ملک آنها در ترکیه در طی چند سال چند برابر می‌شود و هم پاسپورت این کشور را اخذ می‌کنند. حال مهم است بدانید که قیمت خانه در ترکیه به لیر چقدر است. با آگاهی از قیمت ملک در ترکیه به لیر می‌توانید تصمیم خوبی برای خرید ملک در ترکیه بگیرید. در ادامه‌ی این مقاله به بررسی قیمت ملک در شهرهای مختلف کشور ترکیه می‌پردازیم. می‌خواهیم متوجه شویم با چند لیر می‌توانیم در شهرهای ترکیه صاحب ملک شویم و ویزای این کشور را نیز اخذ کنیم. شرکت ال یل با کادری مجرب و متعهد در امور واردات از ترکیه، ترخیص و گمرگ به تمامی سوالات شما مخاطبان گرامی پاسخ شفاف و درستی می‌دهد.

بیشتر بخوانید : خرید ملک در ترکیه بهتر است یا گرحستان ؟

خرید خانه در ترکیه به لیر

سرفصل‌های مقاله

  • خرید ملک در ترکیه به لیر
  • قیمت خرید ملک در استانبول ترکیه به لیر
  • قیمت خرید ملک در ازمیر ترکیه به لیر
  • قیمت خرید ملک در آنتالیا ترکیه به لیر
  • قیمت خرید ملک در بورسا ترکیه به لیر
  • قیمت ملک در آسمان خراش های سر به فلک کشیده ترکیه به لیر

خرید ملک در ترکیه به لیر

ابتدا باید بدانید که قصد خرید چه نوع ملکی را در کشور ترکیه دارید. خانه ویلایی می‌خواهید یا آپارتمان؟ نیاز به ملک تجاری دارید؟ می‌خواهید در شهر ملک خریداری کنید یا در روستا؟ شما می‌دانید می‌خواهید در کدام شهر ترکیه ملک بخرید؟ باید بدانید که قیمت ملک در ترکیه به لیر چقدر است و شما با چند لیر در ترکیه صاحب خانه خواهید شد. ابتدا این نکته را در نظر بگیرید که شما با خرید ملکی با ارزش 250 هزار دلار می‌توانید پاسپورت کشور ترکیه را پس از مدتی دریافت کنید. البته شما تا سه سال اجازه‌ی فروش خانه خود را نخواهید داشت. نکته‌ی جالب دیگر این است که لازم نیست که حتما یک ملک با این قیمت خریداری کنید بلکه شما می‌توانید با خرید چند ملک که در مجموع به این مبلغ برسند، پاسپورت کشور ترکیه را بگیرید. از این گذشته همین که شما سرمایه‌ی ریالی خود را به ملک و یا املاک در کشور ترکیه تبدیل می‌کنید و صاحب سرمایه‌ی ملکی می‌شوید امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. شرکت بازرگانی ال یل با بیش از چهار دهه تجربه در واردات، صادرات و ترخیص کالا در خدمت شما بازرگان‌های محترم است و پاسخگوی شما دوستان عزیز خواهد بود. اکثر مردم فکر می‌کنند برای اخذ اقامت در کشور ترکیه هم باید 250 هزار دلار برای خرید خانه داشته باشند در حالی که این گونه نیست. اگر می‌خواهید صرفا اقامت کشور ترکیه را بگیرید، حداقل هزینه‌ای که برای خرید یک ملک نیاز دارید 160 هزار لیر است. با این مبلغ می‌توانید در ترکیه خانه‌ای ارزان خریداری کنید اما اگر اخذ پاسپورت کشور ترکیه برای شما اهمیت دارد، باید بدانید ملکی که خریداری می‌کنید باید بالای 250 هزار دلار باشد. یکی دیگر از دلایلی که ایرانیان برای خرید ملک در کشور ترکیه پیشتاز و علاقمند هستند، هزینه‌های پایین این کشور نسبت به کشورهای اروپایی و البته گرایش‌های فرهنگی بین ایران و ترکیه است. حال با هم قیمت خانه‌ها در شهرهای مختلف کشور ترکیه را بررسی کنیم. 

قیمت خرید ملک در استانبول ترکیه به لیر

درست شنیده‌اید؛ شهر استانبول یکی از بهترین و مناسب‌ترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک در این کشور است. هر سال در این شهر زیبا ساختمان‌های جدید و شیکی بنا می‌شود. شهر استانبول توریستی‌ ترین شهر در کشور ترکیه است. پس قیمت خرید ملک در استانبول همیشه رو به رشد و افزایش است. اصولا شنیده‌اید که قیمت ملک در استانبول بسیار گران است اما اگر واقعا بخواهید بدانید قیمت خرید ملک در استانبول ترکیه به لیر چقدر است، باید بگوییم شما با حدود 300 هزار لیر می‌توانید یک ملک نقلی بخرید؛ به عنوان مثال با این قیمت یک خانه‌ی کوچک یک خوابه در شهر استانبول قابل خریداری است. این را نیز بدانید که بازار خرید و فروش ملک در شهر استانبول نسبت به شهرهای دیگر ترکیه داغ‌تر است. شهر استانبول جاذبه‌های توریستی زیادی نیز دارد و برای اقامت نیز شهری بسیار عالی محسوب می‌شود. در شهر استانبول متوسط قیمت خرید ملک برای هر متر مربع حدود 4300 لیر است. کادر مجرب و حرفه‌ای شرکت ال یل بهترین و سریع‌ترین راهکار را پیش روی شما می‌گذارند تا اجناس خود را وارد کشور کنید. واردات از ترکیه را به ال یل بسپارید. 

بیشتر بخوانید : واردات کاغذ دیواری از ترکیه: هر آنچه که برای واردات کاغذ دیواری از ترکیه بدانید

قیمت خرید ملک در ازمیر ترکیه به لیر

محله‌های آتاتورک، آلتین داغ، بورنوا، نارلی دره، آلسانجاک از محله‌های پر طرفدار شهر ازمیر هستند. ازمیر برای گردش و برای زندگی شهری مناسب است. ازمیر جاذبه‌های توریستی زیبایی مانند سواحل ماسه‌ای، آثار تاریخی دیدنی، کافه‌های جذاب و درختان نخل بسیاری دارد. موقعیت صنعتی و البته بندری و تجاری ازمیر شما را مجاب می‌کند که در این شهر بسیار زیبا ملک خریداری کنید. آرامش این شهر بسیار زیاد است. باید بگوییم که قیمت خرید ملک در ازمیر ترکیه به لیر حدود متری 3500 است. یعنی متوسط قیمت خرید ملک برای هر متر مربع حدود 3500 لیر است. حتما به شهر زیبای ازمیر سفر کنید و مهربانی و خونگرمی مردم آنجا را از نزدیک ببینید. ازمیر برای اقامت شهری مناسب است و از آنجا که نسبت به مساحتش، جمعیت کمی دارد، همیشه می‌توانید در هر زمینه‌ای صاحب شغلی خوب شوید. 

قیمت خرید ملک در آنتالیا ترکیه به لیر

آنتالیا شهری زیبا که سالانه تعداد بی‌شماری توریست می‌پذیرد. می‌توان در آنتالیا روزها و شب‌های آرامش‌بخشی را کنار ساحل سپری کرد. امکانات تفریحی آنتالیا زیاد است و مکان‌های تاریخی بسیاری نیز دارد. هزینه‌ی زندگی کردن در آنتالیا از هزینه‌ی زندگی کردن در استانبول کمتر است. همین باعث شده است که ایرانیان زیادی برای خرید ملک در ترکیه این شهر را انتخاب کنند. آب و هوای آنتالیا بی‌نظیر است. بازار خرید و فروش ملک در آنتالیا خوب است و باید بگوییم اکثر خانه‌ها بسیار زیبا و حتی رویایی هستند. می‌توانید در کنار ساحل ملکی زیبا برای خود و خانواده‌تان خریداری کنید. قیمت خرید ملک در آنتالیا ترکیه به لیر در ازای هر متر مربع حدود 4100 لیر است. با مراجعه به سایت شرکت ال یل با مشاوران امور واردات از ترکیه در در زمینه‌ی کاری خود متخصص هستند، کمک بگیرید و کالا مورد نظر خود را وارد کنید.  

بیشتر بخوانید : واردات لباس از ترکیه با هشت گام ساده

قیمت خرید ملک در بورسا ترکیه به لیر

بورسا شهری بزرگ و تاریخی است که در کشور ترکیه قرار دارد. بورسا چهارمین شهر پرجمعیت در ترکیه محسوب می‌شود. این شهر به خاطر بازارها و مراکز خریدش مشهور است. موزه‌ کاراگوز و برج ساعت بورسا از جذابیت‌های بی‌نظیر این شهر هستند. دروازه امپریال و موزه آتاتورک هم که جذابیت‌های ویژه‌ی خودشان را دارند. شهر بورسا صنعتی است. قیمت خرید ملک در بورسا ترکیه به لیر در ازای هر متر مربع حدود 3800 لیر است. بورسا قطب اتومبیل‌سازی در ترکیه است. به علت صنعتی بودن این شهر، یافتن شغل مناسب اصلا سخت نیست. خری  ملک در این شهر پیشنهاد می‌شود.

قیمت ملک در آسمان خراش های سر به فلک کشیده ترکیه به لیر

آسمان خراش های سر به فلک کشیده ترکیه بسیار جذاب، دیدنی و زیبا هستند. به عنوان مثال استانبول را در نظر بگیرید. برج‌های آنت هیل، برج سفیر، برج کشاورز، برج شیشلی پلازا، برج واریاپ مریدین و برج متروپل از جمله برج‌های بسیار زیبای استانبول هستند. شما می‌توانید واحدهایی یک خوابه از حدود شصت متر تا واحدهایی چهارخوابه تا حدود 400 متر در این آسمان خراش‌ها خریداری کنید. قیمت خرید این واحدها را از حدود 1.500.000 لیر تا 11.000.000 لیر در نظر داشته باشید؛ البته این قیمت‌ها متعلق به مناطق عالی استانبول هستند. قطعا زندگی بر فراز ابرها هم زیبایی خاص خودش را دارد. 

نتیجه گیری
با توجه به نکاتی که خواندیم حالا حدودا قیمت خرید ملک در شهرهای بزرگ ترکیه را می‌دانید. حالا می‌توانید بگویید که خرید خانه در ترکیه چند لیر است. تا حدی با شهرهای استانبول، ازمیز، آنتالیا و بورسا آشنا شدید و قیمت حدودی خرید ملک در این شهرها را می‌دانید. حالا می‌توانید قیمت خرید ملک در ترکیه را تخمین بزنید. شما کدام شهر را برای اقامت انتخاب می‌کنید؟

آیا بدون رفتن به ترکیه می‌توان شهروند ترکیه شد؟

با تنظیم وکالت نامه و خرید ملک می توانید به خواسته‌های خود برسید.

ادامه مطلب
فرزند بالای هجده سال معلول می‌تواند از طریق والدینش شهروند ترکیه محسوب شود؟

بله با ارایه‌ی اسناد و مدارک پزشکی معتبر این امر امکان پذیر است.

ادامه مطلب
. کدام ملیت‌ها می‌توانند برای گرفتن پاسپورت ترکیه اقدام کنند؟

همه‌ی ملیت‌ها این امکان را دارند که در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند و برای اخذ شهروندی ترکیه اقدام کنند.

ادامه مطلب
درباره این مقاله:

آینده برای شماست

پخش ویدیو

بمون اینجا

بیشتر با ما باش

فروش محصولات رزین تناک توسط شرکت الیول: یک گزینه برتر برای قطعه سازان خودرو در ایران

واردات و ارائه محصولات رزین تناک توسط شرکت الیول نه تنها به بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید در صنعت قطعه سازی خودرو کمک کرده است، بلکه با تغییر نگرش‌های نادرست و ارائه اطلاعات صحیح به جامعه، به افزایش شفافیت و اعتماد در این صنعت نیز انجامیده است. شرکت الیول متعهد به ادامه این مسیر با ارائه محصولات و خدمات برتر به مشتریان خود است.

راهکارهای نوین کسب‌وکار : معرفی شرکت مجازی در ترکیه

در عصر کنونی، با چالش‌های اقتصادی و هزینه‌های بالای تأسیس و نگهداری شرکت در کشورهایی مانند ترکیه، کسب‌وکارهای نوپا و متوسط به دنبال راهکارهای کارآمد و مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند. شرکت ما، با ارائه خدمات نوآورانه، فرصتی منحصربه‌فرد را برای راه‌اندازی و اداره یک حضور کسب‌وکاری قدرتمند در ترکیه بدون نیاز به سرمایه‌گذاری‌های سنگین فراهم می‌آورد. ما همه جوانب کسب‌وکار شما را پوشش می‌دهیم. استفاده از خدمات شرکت مجازی ما، کاهش هزینه‌ها، انعطاف‌پذیری بالا و سهولت در انجام معاملات را تضمین می‌کند، ایده‌آل برای کسب‌وکارهایی که به دنبال گسترش حضور خود در یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین اقتصادهای منطقه هستند.

سال در صادرات و واردات در کنار شماییم …

شرکت بین المللی ال واردکننده تخصصی مواد شیمیایی, مواد پلیمری, مواد بسته بندی و مواد غذایی

فردای ایران فردای ماست